Jak założyć firmową Bibliotekę Najlepszych Praktyk?
Dlaczego warto założyć firmową Bibliotekę Najlepszych Praktyk?
- Biblioteka biurowa jest uznawana za jeden z benefitów pracowniczych,
- Pracownicy mogą samodzielnie podnosić kwalifikacje redukując koszty szkoleń,
- Dodatkowo samodzielna nauka jest premiowana przez niektóre systemy certyfikacji np. punkty PDU,
- Dyskusja na temat przeczytanych pozycji pozwala utrzymać profesjonalną atmosferę i ułatwić wymianę informacji.
Jak wybrać książki do Biblioteki Najlepszych Praktyk?
Wiele podręczników z najlepszych praktyk jest dostępnych również w wersji papierowej – w języku polskim, ale też angielskim czy niemieckim.
Wśród nich polecamy do Biblioteki Najlepszych Praktyk:
- „PRINCE® – Skuteczne zarządzanie projektami” – standard zarządzania projektami tradycyjnymi,
- „PRINCE2® Agile” – standard zarządzania projektami tradycyjnymi i zwinnymi,
- „M_o_R – Zarządzanie ryzykiem: Przewodnik dla praktyków” – standard zarządzania ryzykiem w organizacji,
- „MSP® – Skuteczne Zarządzanie Programami” – standard zarządzania programami,
- „ITIL® 4: Foundation ITIL 4 Edition – wersja polska” – standard zarządzania usługami,
- „ITIL® 4: Tworzenie, dostarczanie i wspieranie” – standard zarządzania usługami,
- „ITIL® 4: Zwiększanie wartości dla interesariuszy” – standard zarządzania usługami
Jak zdobyć podręczniki do Biblioteki Najlepszych Praktyk w wersji papierowej?
Niestety od 1. 2. 2022 podręczniki najlepszych praktyk można kupić jako e-book tylko z voucher’em na egzamin.
Wersję papierową podręcznika można kupić, tylko poprzez akredytowane organizacje szkoleniowe (ATO) takie jak nasza.
Zapraszamy do kontaktu w kwestii Biblioteki Najlepszych Praktyk: info@skills.pl
© 2024, Marta Pogorzelska-Nędzi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Prosimy o kontakt z autorem w celu wykorzystania treści. portal@skills.pl