• szkolenia
    • AGILE PM®
      • Foundation szkolenie
      • Foundation warsztat
      • Foundation & Practitioner
    • PRINCE2®
      • Foundation
      • Practitioner
      • Foundation & Practitioner
    • Facilitation
      • Foundation
    • SAF®
      • Foundation
  • portal
  • o nas
  • kontakt
facebook
linkedin
twitter
youtube
Skills sp. z o.o.

  • szkolenia
    • AGILE PM®
      • Foundation szkolenie
      • Foundation warsztat
      • Foundation & Practitioner
    • PRINCE2®
      • Foundation
      • Practitioner
      • Foundation & Practitioner
    • Facilitation
      • Foundation
    • SAF®
      • Foundation
  • portal
  • o nas
  • kontakt

SAF®

SAF® – Service Automation Framework – automatyzacja usług

Coraz więcej organizacji takich jak np. UBER, Airbnb, Netflix świadczy usługi w sposób zautomatyzowany redukując koszty związane z obsługą przez człowieka jednocześnie zyskując zadowolenie i lojalność klientów.

 

SAF® (Service Automation Framework) pozwala na zaprojektowanie usługi w sposób kliento-centryczny z uwzględnieniem profilu:

• demograficznego (wiek, miejsce zamieszkania, wykształcenie itd.)
• psychograficznego (dostępność danych, łatwość użytkowania, styl graficzny, prywatność i bezpieczeństwo itd.)

tak by usługa była dopasowana do potrzeb klienta i budowała jego lojalność, zapewniając jednocześnie dostępność 24×7.

SAF (Service Automation Framework) jest własnością Service Automation Framework Alliance.

Z wywiadu przeprowadzonego z Trenerem Wiodącym/Prezesem skills – Tomaszem Nędzi, dowiesz się czym jest SAF, czyli Service Automation Framework

Bloki konstrukcyjne Framework Service Automation

Struktura Service Automation Framework składa się z sześciu głównych elementów składowych, które można podzielić na:

  • „serce” (skoncentrowane na projektowaniu)

1. Użytkownik. Element konstrukcyjny, który definiuje kluczowe cechy grup osób, którym usługodawca ma służyć. Czytaj więcej…
2.Projektowanie usług. Funkcja biznesowa, która projektuje i definiuje ofertę usługową dostawcy usług. To konkretyzacja koncepcji usług w rzeczywisty projekt, w tym odpowiednie struktury wsparcia i interfejsy cyfrowe;
3.Technologia. Blok konstrukcyjny, który definiuje konfigurację i użyteczność cyfrowych interfejsów, łącząc dostawców usług z ich użytkownikami;

  • „mózg” (skoncentrowane na dostarczaniu) równie ważnych w dostarczaniu zautomatyzowanych usług:

4.Automatyczne wdrażanie. Procesy, które umożliwiają użytkownikowi rozpoczęcie korzystania z usługi w oparciu o własne działanie;
5. Automatyzacja dostaw usług. Procesy umożliwiające użytkownikowi zmianę lub rozwiązanie dowolnego aspektu usługi w oparciu o jego własne działania;
6. Zarządzanie okazjami. Procesy, które ułatwiają planowe i ciągłe podejście w celu ciągłego przekraczania oczekiwań użytkowników.

Każdy z sześciu elementów jest równie ważny w realizacji zautomatyzowanych usług. Zdefiniowaniem każdego z nich zajmujemy się na naszym szkoleniu.

W 2017 roku wprowadziliśmy do naszej firmy i portfela usług szkolenia z Service Automation Framework® (SAF®).

Z przyjemnością pomożemy również Tobie.


LUB WYBIERZ OPIS SZKOLENIA PONIŻEJ:

Wybierz poziom Foundation jeśli jesteś członkiem zespołu i chcesz wiedzieć jak masz wykonywać swoją pracę.

SAF foundation

SAF Foundation szkolenie on-line 2 dni

Opinie uczestników z ankiet:

Tomasz Nędzi przekazuje wiedzę w sposób tak przyjazny i dostępny, że z przyjemnością aktywnie uczestniczyłam w szkoleniu. Nigdy nie byłam fanką pracy w grupie z przydzielonym zadaniem, które tu i teraz muszę wykonać, a w trakcie tego kursu nie mogłam się doczekać kolejnych wyzwań.

Myślę, że to przede wszystkim dzięki temu, że zadania nie były nudne i banalne. Poznałam też ciekawych ludzi i praca z nimi była po prostu przyjemna. Prowadzący ma nie tylko dar przekazywania wiedzy (dosłownie zaraża pasją do tematów, o których mówi), ale też budowania dobrej atmosfery, dzięki której bardzo szybko przełamaliśmy pierwsze lody i staliśmy się zgraną drużyną.

Zapisując się na kolejny kurs prowadzony przez skills, z uśmiechem przyjęłam informację, że pozostajemy online 🙂

Z przyjemnością wracam wspomnieniami do przeprowadzonego przez skills kursu online Agile PM, ponieważ pomimo tego, a może właśnie dzięki temu, że zajęcia nie odbywały się na sali czułam, że był skrojony pod moje potrzeby.

Mogłam siedzieć w swoim ulubionym, wygodnym fotelu z ciepłą herbatą i w wygodnych kapciach. Tym razem nie rozpraszało mnie twarde krzesło, zbyt intensywne oświetlenie i kiepska akustyka sali.

Nauka była przyjemna i ciekawa nie tylko dlatego, że nie musiałam wyjeżdżać na kilka dni do innego miasta, to zdecydowanie zasługa Prowadzącego!

Tomku – czuję, że rozumiem i chyba nawet jestem w stanie stosować przekazaną przez Ciebie wiedzę 🙂

Wszystkie cele szkolenia spełnione!

Fantastycznie, że dostaliśmy podręcznik i dodatkowe materiały, które uwypukliły istotne aspekty.

KALENDARZ SZKOLEŃ:

Na skróty:

Wróć do portalu:

Zobacz jeszcze:

  • Certyfikaty czy umiejętności?
  • Jakie certyfikaty masz w swoim CV?
  • Jak przygotować uzasadnienie dla szkolenia (akredytowanego)
  • Jak zwinny/a jesteś w sytuacji kryzysu?
  • Jak szkolić Kierowników Projektów
  • Jak przygotować się do egzaminu Foundation i Practitioner?
  • Czy sam certyfikat Agile PM®, PRINCE2® wystarczy?
  • Jak połączyć projekty z operacjami?
  • Ile powinno trwać szkolenie (akredytowane) ?
  • Dlaczego trener szkolenia (akredytowanego) jest tak ważny?

Reseller w Polsce:

skills sp. z o.o.

ul. Puławska 145

02-715 Warszawa

Polska

NIP: 951-232-42-42,

+ 48 60 333 666 3

www.skills.pl

info@skills.pl

KRS 0000365331

Kapitał zakładowy: 35000 zł

Polityka prywatności

Firma akredytowana:

skills® 2004 UG

Im Technologiepark 1

15234 Frankfurt

Germany

DE309993271

+49 152 07 522 35 2

www.skills2004.eu

info@skills2004.eu

Wróć do szkoleń:

PRINCE2® courses on this page are offered by skills 2004 UG ATO of AXELOS Limited. PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited.
The APMG International Facilitation and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited.
The SAF logo is a registered trademark of Service Automation Framework Alliance.
© 2020 skills sp. z o. o.