Skills sp. z o.o.

MediaCom – kogo szuka i co oferuje największy Dom Mediowy

Jak pozyskać najlepszych pracowników?  Na co  i na kogo stawiają nowoczesne korporacje?

Na ten temat rozmawiamy z Anną Frasunkiewicz, Human Resources Director w MediaCom Warszawa. Firma ta jest największym Domem Mediowym na świecie i działa w ponad 100 krajach, obsługując najbardziej znane marki.

 

Czego Państwo oczekują od pracowników?

Naszą ambicją jest, aby MediaCom był najlepszym miejscem do pracy dla ludzi posiadających wiedzę, ciekawość, troskę i pasję. Staramy się pielęgnować kulturę, która wzbudzi entuzjazm i zainspiruje kreatywność.
Nasze myślenie jest proste: zainspirowani ludzie tworzą lepszą pracę dla naszych Klientów.

Co jest ważne dla Państwa firmy?

Wierzymy, że wszystko zaczyna się i kończy na naszych ludziach. Jest to fundament naszej filozofii ‘People First Better Results’, dlatego w MediaCom najważniejsi są pracownicy.
Nasi pracownicy definiują nas, a posiadanie najlepszych ludzi w branży sprawia, że jesteśmy dobrzy, w tym co robimy.

Co Państwo oferują pracownikom?

Jesteśmy jednym z największych Domów Mediowych. Pomagamy markom (m.in. Adidas, Coca-Cola, Mars, P&G, Peugeot, Play, Hebe, Shell, Sony i wielu innym) w zbudowaniu swojej siły. Robimy to za pomocą naszego podejścia do myślenia o danych, technologii i kreatywności oraz projektowania strategii komunikacji, które budują marki i generują sprzedaż. Wierzymy, że każdy kto chce tworzyć najwyższej klasy komunikację marketingową dla najlepszych marek może czuć się zainspirowany rolą w tym dziele.

Rozwój jest dla nas ważny na wielu płaszczyznach, dlatego oferujemy pracownikom ciągłe kształcenie się, poprzez możliwość współpracy z wysokiej klasy specjalistami w ramach kraju czy międzynarodowej sieci MediaCom, a nawet WPP. Organizujemy także dla pracowników szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, dzięki którym mogą rozwijać swoje dotychczasowe umiejętności lub uczyć się nowych rzeczy.

Oferujemy także pakiet benefitów (udogodnienia dla rowerzystów, sport, zdrowie, kultura), cykliczne eventy (KIDS day, SPA day, wyjazdy integracyjne, owocowe wtorki itp.), a przede wszystkim szereg inicjatyw których częścią nie tylko warto być z powodów rozrywkowych, ale też inspiracyjnych i światopoglądowych, takich jak projekt MediaCom Footprint, dzięki któremu zmieniamy świat wewnątrz i naokoło MediaCom na bardziej ekologiczny i zrównoważony rozwojowo.
Atmosfera pracy oraz miejsce jest bardzo ważnym aspektem dla każdego oraz ma znaczący wpływ na jakość pracy, dlatego na nasze potrzeby zostało stworzone nowoczesne biuro będące ewenementem w skali kraju. Każdy pracownik może być mobilny, pracować z laptopem i telefonem w jednym z dziesiątek inspirujących zakątków biura.

Jeśli Ty też chcesz udzielić nam wywiadu na portal skills.pl to skontaktuj się z nami: portal@skills.pl

Zapiszesz się w mniej niż:

Marta Pogorzelska-Nędzi

Marta Pogorzelska-Nędzi

Redaktor Naczelna portalu skills.pl i Wiceprezes skills sp. z o.o.
Absolwentka:
• Dziennikarstwa i reklamy w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych im. Giedroycia w Warszawie
• Dziennikarstwa w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie
• Socjologii (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych) na Uniwersytecie Warszawskim.
Ukończyła także podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Nowoczesną Firmą w Polish Open University.
Publikowała artykuły w czasopismach takich wydawnictw, jak: BAUER, INFOR, MURATOR.
W wydawnictwie Murator SA (Grupa ZPR), była redaktorem merytorycznym i realizowała projekty wydawnicze.

Latest posts by Marta Pogorzelska-Nędzi

Zostaw wiadomość

*

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Translate / Übersetze